Ми живемо в цікавий час, де електронні носії
(телебачення, комп’ютери, Інтернет тощо) наповнюють життя різноплановою
інформацією, яка дає змогу розвиватись людині і (в першу чергу) дитині в тому
напрямку, який її цікавить, допомагає знайти відповідь на будь-які запитання.
Хто ж має змогу направляти, диференціювати, надавати посильну
допомогу, контролювати і корегувати цю
непросту роботу з урахуванням особистості дитини, її індивідуальності і
неповторності? Вчитель. Класний керівник. Ми всі вчителі - фахівці. А от такої
професії, як класний керівник – не існує. Їй не навчають у вузах, подібної
немає у світі. Бо саме життя, любов і бережне ставлення до дитини – особистості
готує, надає і допомагає вчителю стати педагогом – вихователем, другом і
помічником дитині.
Впевнена, класний керівник сьогодні це:
· Педагог
– професіонал.
· Організатор
процесу виховання та навчання учнів.
· Особистість,
яка перебуває в процесі саморозвитку, самовдосконалення.
· Духовний
посередник між дитиною і суспільством в опануванні основ людської культури.
· Зацікавлений направляючий співпраці всіх членів дитячого колективу.
· Небайдужий спостерігач за індивідуальним розвитком учня та коректор у створенні сприятливих умов для формування його особистості.
· Помічник, консультант в організації повсякденного життя, в професійній орієнтації.
· Орієнтир у соціально-економічному та політичному житті суспільства.
· Творець сприятливого розвивального морально-психологічного клімату класу.
· Організатор виховних дій з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
· Координатор зусиль педагогічного колективу, родини, соціуму, усіх виховних сил суспільства, що впливають на формування особистості вихованця.
У своїй роботі з дітьми, намагаюсь виховання здійснювати
в контексті громадянської і загальнолюдської культури.
Залучаю учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності,
зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної,
пропагандистської, ігрової, культурної, екологічної, що реалізуються під час
навчально-виховного процесу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий